Pouze registrovaní uživatelé smějí přispívat do diskuze. Přihlášení

    Zpět

    Nové rarity, nevydané skladby
    PetrHK, 26.02. v 16:39

    Může mi někdo sdělit (Olda...), zda se ještě uvažuje s vydáním dalších rarit nebo dosud nevydaných skladeb? Třeba Spartakiáda (Hejduk/ Křístek) - vyšlo to v r. 1975, LP Písničky pro Hvězdu (Supraphon 113775) nebo nějaké písničky z TV pořadů - třeba Jdi spát, pírko paví (Petráš). Asi těch písniček co ještě někde byly natočeny (TV, rozhlas, takové ty výběrové LP ze Sokolovů) bude víc a někdo je třeba vlastní. Já toho sám natáčel třeba z TKM a festivalů a soutěží spoustu, ale skoro vše se nějak vytratilo, přemazalo... Díky. Petr

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    milanmilan2, 26.02. v 18:40

    ahoj, nejsem sice Olda, ale občas něco málo k tématu vím a co vím povím. Nevydaných nahrávek studiových, ať již Supraphonu, rozhlasu, ČT je nepochybně ještě hodně. Profesionálních live nahrávek také. Něco vyšlo jen na dvd, ale jako audio ne, toho je taky řada. Určitě by se našlo něco i po soukromých archívech napříč historií skupiny. Již Karel Knechtl vzpomínal legendami opředený koncert z r. 1966 s Matadors. Jisté jsou i nahrávky v cizích jazycích, které dosud vydány nebyly. Řada z nich byla alespoň vydána digitálně, viz supraphonline.cz. Pozornost si zaslouží rovněž tzv. druhé verze, jichž valná většina vyšla na 5cd Olympic 50, které lze jen vřele doporučit. Tam v bookletu je vyslovena určitá možnost navázání na vydávání při dalších výročích, a 55 se kvapem blíží. Zajímavé by určitě byly i nahrávky, kde zpívá sólový zpěvák či zpěvačka, hudbu složil Petr J. nebo Petr H. a Olympic funguje jako doprovodná skupina, v některých přispěje i vokály. Stále se hledají další a další různé v literatuře zmíněné nahrávky, a dokonce, někdy, se třeba i něco najde. Spartakiáda není nahrávkou Olympicu, stejně jako řada dalších. Např. Džínová láska byla na cd Petr Hejduk - Olympic vydána jako bonus, šlo o 3/4 Olympic, tj. bez PJ. Veliká oblast a již plně zdokumentovaná se otevírá v oblasti působení Olympicu jako filmové kapely, to by tak na nějaké pěkné cd taky vystačilo. Ale. Ale ! Obávám se, že problém není a nebude nahrávky objevit a zachránit pro další generace, ale zajistit možnost jejich vydání, protože se musí vydavateli nepochybně jednat o určitou naději na návratnost.... A kolik ono je dnes potřeba prodat nosičů na Zlatou desku ? 1500 ks ? Já pamatuji zlato za 250.000 a řada desek Olympicu na ně dosáhla. Lisy se dnes zadávají, jestli se nepletu hi hi hi, jak by řekl Sam Hawkins blahé paměti, tak asi 300 ks. Je tedy otázka určitého procesu, který by toto vydavateli zajistil. Já osobně bych se přimlouval za formu " předprodeje ", já pošlu svých 500 nebo 1000 Kč dopředu na účet, a až na něm bude potřebna částka, tak např. 800 objednavatelů svá cd dostane poštou, nebo si pro něj dojedou. Říkám cd, nechci digitální stahování, nechci jako nosič flashku, ha, málem jsem napsal flasku, ta by vlastně ani marná nebyla. Nevím, zda jsem takto dostatečně nekonkrétně uspokojil tvou ( oprávněnou ) zvědavost a zájem, snad se sem Olda podívá a třeba podá, jako posel dobrých zpráv, info příznivější, a to bych byl rád ..... Milan

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    PetrHK, 27.02. v 17:15

    Díky Milane za odpověď, snad se ještě někdo přidá a vyštrachá se třeba něco opravdu zapadlého a možná nás Olda překvapí. Já kupoval všechny ty škatule CD jem pro ty rarity a nevydané skladby - 14 CD jen kvůli raritám, 50 pro ty vložené nevydané a jiné věci (bezvadný), ze zlatý třeba Jedeme jedeme jen kvůli 1 skladbě (Vánoce) - vše už člověk jinak má x krát (desky, MC, CD). To samý dříve se souborem singlů (opravdu škoda Knechtla - už bychom asi byli dál). Ta Spartakiáda mě hlodala už dlouhou dobu, měl jsem ji i nahranou (asi z TKM - nějaký pořad ke spartakiádě) a pořád si vybavuju, že to zpíval Hejduk s Olympikem (ale možná tam jen kluci dělali stafáž, stejně bylo vše na playbek). Ono to znělo jako Pojď blíž, pojď k nám a nebo podobný Hejdukovy popěvky... Hledal jsem to všude možně ale nic- jen ten odkaz na to LP (kde je i Mám chuť žít)- jako by se zem slehla. Oni tyhle písně (a jim podobný) nikdy asi na koncertech nehráli (nikdy jsem je na nich neslyšel), ale holt byla taková doba a člověk byl rád, že slyší v rádiu a TV aspoň něco od Olympicu. Dnes na to lidi hážou sračky, že neměli jezdit do Sokolova, na Lyry a vůbec zpívat ty angažovoné věci. Ale kdo to nědělal - jak třeba vznikla Kolej Yesterday - dnes by to nejraději vztáhli na Černobyl (ale ten byl potom), Šrut někde psal, že je to odraz 68, Prokop říká, že netuší jestli to bylo angažovaný nebo protistátní... Ale zaznělo to na stejným koncertě v TV proti neutronové bombě jako Olympic s písničkou Už je po - má cenu o tom diskutovat, když obě ty písně jsou dobrý? Nahrával jsem kdysi vždy celé koncerty i s mluveným slovem a tak třeba u skladby On z BL už sami konferciéři (tenkrát to byl za Slovač Karol Polák, za čechy už nevím která) tuto skladbu uváděli oba, že se prý nemohli dohodnout kdo to uvede, že je to tak hezký a tak to uváděli oba - a dostalo to prd a prakticky se to nehrálo. Slzy tvý mámy (origiál nahrávka z koncertu byla báječná - ta mě moc mrzí, že už ji nemám - to mrazilo..), Ale to jsem odbočil.
    Je mi jasný, že je vše o penězích, psala to sem i pani Durecová, ale zase s tím dalším výročím by to snad šlo... Zase bude třeba nějakej výběr a tam to propašovat. Bylo by hezký,jak píšeš, i ty rarity, který s Olympicem jen tak trochu souvisí /třeba Táto poď si hrát - Janda + Voborníková + Hálová. Onehdá jsem to vyštrachal asi po 20 letech a úplně mě to dostalo...- to asi nikdy nevyšlo. To říká inzerát (to mám na SP- pěkná blbost ale Janda perfektní) atd. Z té doby toho asi bude nejvíc (něco i s Hejdukem - mimo Balet). S novodobým složením už toho asi moc nebude - třeba Pavoučci, co nevyšlo nikde na Olympickém CD ...
    Tak uvidíme, nebo taky ne. Petr

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    milanmilan2, 27.02. v 18:49

    ahoj, ano, s nosiči jsem na tom obdobně a je třeba mít každý nosič, byť je na něm byť i jediná dosud nevydaná písnička. Mám chuť žít existuje i v rozhlasové verzi, vyšla na lp a Oldovo jsem ji někde koupil, je ale vidět málokdy. Rozhodně jsem odpůrcem odmítání některých písniček. Co je, prosím, špatného, na tom, že se zpívá o květnovém osvobození ( Mám chuť žít ) ? O vandalismu ( Už je čas ) ? O únose letadla ( Únos ) ? O záchranářích ( Na to znamení stůj ) ? O lékařích ( Až se zítra probudíš, Už je jí líp ) ? atd., např. Slzy tvý mámy . Jiná věc je třeba nepříliš vydařený, rozuměj, didaktický text, nepříliš souznějící s hudbou. Že Olympic jezdil do Sokolova ? No a co, jsem poslední komu by to vadilo a mrzí mne že jsem tam tehdy nebyl ( byl jsem ještě příliš mlád ), ono takový Marathon, hm hm hm, to mohu. Byli jiní kanóni, kteří by jeli, ale nepozvali je, a tak vymetali třeba Sovětskou píseň. Prostě písničky z té doby jsou odrazem té doby, a lidi by se měli zlobit na odpovědné lidi, a ne na autory a interprety písniček.Spartakiáda v podání Štědroně je ke stažení na supraphonline.cz.Už je po, je podle mne, velmi vydařená protiválečná písnička s moc pěkným Vrbovým textem, mráz mi z ní chodí po zádech. Jak je to pěkný, když to holt někdo umí, pár slov a příběh je na světě ( mimochodem, sdělnost, údernost, jednoduchost a poetika je něco, co mi na řadě současných textů docela chybí, mimochodemm dnes hrálo rádio Blaník zase po letech To není snadný. Až já ze Sopky v rádiu uslyším Vím co nesmím, dám snad na modlení, jak říkáme my, ateisté. To říká inzerát, Halo pane hajný, Proč si to brát, beru jako dočasný odklon leadera mimo tvorbu skupiny. Samá voda přihořívá - bezva dětská písnička, oběma synům se líbila, než přešli na např. Sedm statečných ( a co z nich zbylo v nás ? ). Pavoučci, to není Olympic, jen 3/4, nehraje Valenta. Rozhodně zajímavé z doby po Listopadu by bylo koncertní Jednou s původním textem .... ale má to někdo ? Jinak jsi se dotkl v článku něčeho, co jsme před časem složitě řešili, a proto prosím o kontakt na mail - milanmilan2@seznam.cz. Pokud se mi ozveš, pomůžeš nám velice. Díky. Milan

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    milanmilan2, 28.02. v 9:49

    viz výše

    vyšla na lp a Oldovo jsem ji někde koupil, je ale vidět málokdy.

    tím myslím samozřejmě to lp, Oldu vidím naštěstí často

    M.

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    Gepa, 28.02. v 19:45

    Informačně nebudu přínosný, proto se pokusím stručně prezentovat svůj názor.

    Též jsem příznivcem vydání (vydávání) rarit. Obejdu se i bez pevného nosiče, pokud je nabízen FLAC. Je-li CD (lisované), pak dám přednost CD.

    K těm konkrétním písničkám... říká se tomu angažovaná píseň. Politicky angažované písně nejsou neběžné i od hvězd světových (např. U2, Dylan, ...) Základní rozdíl je v tom, jestli si to ten který umělec svobodně vybere, nebo to je píseň poplatná totalitní vládě. Olympic se (podle mého názoru) nikdy neocitl úplně za hranou. Nebo ne daleko za ní. Ale ne nadarmo si asi zmínil ty písničky, co si zmínil. Asi v té době nemohlo vzniknou "Mám chuť žít 2" k poctě americké armády, která osvobodila Plzeň, asi nemohl vzniknout "(Anti)únos 2", který by se ptal: Proč ten únosce nemůže svobodně vycestovat? Že ne? ;-)

    Ale vydat všechno, co půjde s tím souhlasím. A pište to tady, ne na FB. A nebo tady i tam.

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    milanmilan2, 01.03. v 17:48

    Ano, to s tou Plzní je jasné, hřiště mělo nějaké mantinely. Já si to snad půjdu poslechnout, jak přesně to pan Borovec napsal. Únos, hm hm, nemohl ven, to nemohl. Pokud nedostal příslib nebo to nevzal přes Jugošku, souhlas. Kritizoval bych lidi v systému, kteří to takto zvrhle nastavili. Ale jako omluvitelnou pohnutku vraždy v leteckém provozu, to je u mne a pro mne přes čáru. Mexičan unášející letadlo do USA, aby přelétl zeď, by byl také omluvitelný ? Nebyl by vrahem ? Únos po stránce hudební i textové mi vyhovuje víc než Mám chuť žít i ty další zmíněné. Už je jí líp mi přijde ne tak " roztřesené " jako - Až se zítra probudíš. To je můj názor, to je má odpověď. Milan

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    Gepa, 02.03. v 8:25

    Za komančů koloval vtip:

    "Byl jeden panovník. Byl hrbatý, jednu ruku měl kratší, šilhal a byl malého vzrůstu. Jednoho dne se rozhodl, že se nechá zvěčnit na obraz.
    První malíř ho namaloval tak, jak skutečně vypadal. Panovník ho nechal pověsit, že prý příliš zdůraznil jeho drobné nedostatky.
    Druhý malíř si dal pozor a namaloval našeho pana krále bez jediného nedostatku - vysokého, nešilhajícího, nehrbatého... Král ho dal pověsit, že prý si ho příliš zidealizoval, že takto nevypadá.
    Třetí malíř nakreslil panovníka na koni - nebylo vidět, že je malého vzrůstu; jak střílí z luku - měl jedno oko zavřené a nebylo vidět, jak šilhá; a jak za ním vlaje plášť - nebyl tedy vidět hrb na jeho zádech. Tohoto malíře náš pan král odměnil a od těch dob se tomu stylu říkalo socialistický realismus.

    Únos a Mám chuť žít jsou ze škatulky socialistického realismu.

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    milanmilan2, 02.03. v 19:09

    Ano, stejnou variaci jsem slyšel na Stalina. Poslouchal jsem včera večer Mám chuť žít. Nikde žádné jméno, ani města nic. Jedinné závady by se našly dvě. Barikády. Byly v Plzni v květnu barikády ? A potom, o hrůza .... všech hrůz ....harmoniky. Tady to Olympic asi projíždí, na garmošky nepochybně hráli Rusové, ale pozor, plamínek naděje doutná a hoří, nejsou jen harmoniky tahací ale i ústní a to by countryoví Amíci nepochybně zvládli, a protože se tam nepíše jaké harmoniky, vidím to na čestnou plichtu. Text je nezávadný. Ostatně mívám někdy pocit, že nás snad osvobodili Němci ..... Mimochodem, politická píseň - nebude to Olympic, ale Plzeň ano - což takhle Vyčítal - To tenkrát v 45. ? To by bylo možno označit za vkusné ? Mne to moc neuráží, nápad to má a hájí to historickou pravdu, ale poněkud hysterické Dobrý den prapore hvězd pruhů, to už je pro mne čiročiré zoufalství. A to nám ta diskuse pěkně přibývá, co ? Milan

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    Gepa, 04.03. v 7:41

    Myslím, žes to rozklíčoval dost dobře. Holt jsme každý na jiné straně té barikády ;-)

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    Gepa, 04.03. v 8:21

    Nedělal bych z komára velblouda...holt i mistr tesař se někdy utne. V té záplavě výborných věcí. Nejde o vkus nebo nevkus ... ten má každý jiný

    Na festival politické písně taky všichni nejezdili. A to nemám na mysli zrovna Plastiky. Třeba Petra Janů.

    Já nechci odsuzovat tvůrce. Byla to těžká doba. Jedná se o jediné dva drobné úlety. Jen mi nepřijde jako dobrý nápad tyhle dva texty obhajovat.

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    Lockeroom, 04.03. v 9:52

    Souhlasím. Skladby nejsou nic moc , jsou za hranou, ale jen lehce. Jinak to ale v té době nešlo.

    Angažované skladby nemusí být vždy špatné a podlézavé režimu, například Jen Bůh ví, Z bílé černou nebo Čekám na zázrak jsou vlastně také angažované.

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    semtamťuk, 09.09. v 21:05

    Ano, krásná „Jen bůh ví“, „Ikarus Blues“, „Everybody“, „Čekání na zázrak“ a mnoho dalších, to jsou svým způsobem chytré, angažované písně, to je jasný

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    Jirikczech, 08.09. v 21:16

    Ano, souhlasím. Na druhé straně - doopravdy musí být člověk zatraceně inteligentní, aby ho za takových podmínek nepověsili. Myslím, že i to by stálo trochu za ocenění.

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    semtamťuk, 09.09. v 20:32

    ".. říká se tomu angažovaná píseň. Politicky angažované písně nejsou neběžné i od hvězd světových (např. U2, Dylan, ...) Základní rozdíl je v tom, jestli si to ten který umělec svobodně vybere, nebo to je píseň poplatná totalitní vládě"

    Tohle je dost zásadní idea. Např. Springsteen i Dylan jsou často angažovaní proti estabilishmentu či nešvarům společnosti, důležité taky je, že je to celkově dobré (a nééé jen angažované :)) - např.: American Skin (41 Shots). Tzv. angažovanost vůbec není průser, naopak .. od 60.let není rock jen o holkách.
    Čili - je to o vnitřní svobodě, šikovnosti ztvárnění a vkusu. Dá se to udělat trapně, pedagogicky, dětsky uraženě a to umí i spousta "západních" kapel, rozumět tomu, víckrát ne :)
    a jmenovat je nebudu, proletáře :)
    Tady platí tuplem, že moc slov zabíjí Moc slov (autor Klus o jeho vlastním problému).
    Krásná angažovaná píseň je "Veliký hever" z předposlední Mišíkovy desky. Nicméně už bych se v tom nenimral.

    Mě spíš mrzí, že i při evidentním hudebním apetitu posledních let - a to myslím naprosto vážně, muzikantsky, zvukově atd ... se tomu nedá skoro nic vytknout, jsem nadšen - se málokdy podaří dotáhnout to dokonce ve smyslu plnohodnotné písničky. A k dobré písničce prostě dobrý text patří. A důvěryhodnost.
    Často je to chemie, někdy tomu ani nemusíš rozumět a je to tam.

    Ahoj.

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    semtamťuk, 09.09. v 21:22

    Další zajímavá .. nápad: Češtině prostě moc nesvědčí patos (nevím, jak to cítí angláni, ale já v angličtině snesu lecos, co si v češtině neumím dobře představit … je to fakt. Už jsme se tady o tom bavili – lepší je lehká ironie, cynismus, metafora, náznak. Mě se líbily ty starý záznamy, jak Django zpívá svahilštinu do hotové melodie – kde to bylo? Naroubovat to inteligentně do češtiny dá ale práci. Možná by stálo za pokus, čistě ze srandy, zkusit ještě jednou obrácený postup – hudbu na text (?)

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    Poetry1, 28.02. v 21:29

    Aj ja sa pridám:
    Štúdiové nahrávky, ktoré nevyšli na pôvodných LP ani SP sú zaujímavá vec, no ešte viac by ma vo formáte flac potešili komplet koncerty z rôznych období kapely - na CD vyšli , ak nerátam Unplugged len dva, z toho jeden neúplný (30 let).
    Ani tá kvalita nahrávok by, samozrejme nemusela byť HiFi, a mohlo by sa to predávať cez web, ako Retro.

    Navyše, keďže kapela stále natáča a koncertuje, nik by ju nemohol upodozrievať, že žije len
    z minulosti. Zároveň však pri kapele, ktorá ju má takú bohatú, je prirodzené sa k nej vrátiť - opäť veľká pochvala za projekt Retro - minulosť zachytená cez prítomnosť - v takom rozsahu to nik
    z ČS. bigbítu neurobil.

    Potešia ma teda veci staré i nové, z tých starých ešte raz - zaveste nám prosím na web za poplatok komplet staré koncerty vo FLAC - aj bez remasterov,nechsa to nepredraží - prípadne občas kapelou schválenú nahrávcku novšieho koncertu z mixpultu.

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    Gepa, 28.02. v 22:04

    Jenom pro úplnost...

    Živáky vydané jsou ještě Rokenroly a Ondráš podotýká. Oboje už vyšlo na CD a oboje se dá sehnat už jen elektronicky. Ondráše jsem jednou zahlédl na aukru. A jednotlivosti na 5CD "50".

    Pak ještě jsou DVD živáky - 40 let, 50

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    PetrHK, 01.03. v 13:41

    Souhlas se vším, co tu píšete. Každého zajímá z historie skupiny třeba jiné období, jiné věci, proto čím víc se toho dohledá, tím líp. To přece neznamená, že se netěšíme na novou placku, když je teď jedna od druhé lepší a lepší.
    K těm dohledávkám, Bylo by krásné najít třeba skladbu Michelangelo (Janda/Oulík) a to Pírko paví (J. Wykrent) hrané na koncertech Olympic ´76, nebo Bloumám (Janda/šimek, Fousek) hranou v první části programu Ulice. A to nemluvím o Hejdukových - Mezitím a Kolumbus (z koncertů Olympic 80 - Prázdniny na zemi), což však píše i Olda v bukletu k 50, že to prostě není....

    Třeba to někdo někdy někde najde...

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    milanmilan2, 01.03. v 17:51

    Retro. Souhlas. Zážitek koncertní i cd. Ojedinělé dílo, díky za něj. Koncerty měly jedinnou chybu, jistý S. neodhalil svou totožnost, ať jsem dělal, co jsem dělal. Úsměv. M.

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    Gepa, 02.03. v 10:27

    X- krát jsem smazal reakci na toto, abych nepřilejval olej do ohně ...

    Pořád mi vrtá hlavou .... tak já se semtamťukem taky leckdy nesouhlasím ...

    Pokud to shrnu: určití lidé sem na diskusi údajně nepřispívají (mnozí jí ani raději vůbec nečtou) kvůli příspěvkům "jistého S(?)" Mnozí z těch, co sem z těchto důvodů nechodí se zjevně znají osobně ...

    Čemu by prospělo, kdyby "jistý S." odhalil svojí totožnost?

    Semtamťuk tu psal veřejně a dalo se s ním alespoň polemizovat ...

    RE:Nové rarity, nevydané skladby
    milanmilan2, 02.03. v 19:02

    Ahoj, šmarjá, klidně přilévej, už hořelo, když jsem začal přikládat. Budu mluvit za sebe, čiročirá zvědavost a možnost si pokecat, než popsat. To se někdy holt blbě vede dialog, je to popis, reakce, popis. Neřekl jsem, že mnozí sem nechodí kvůli S., mám za to, že jsem psal o jednom. Některé S. názory psané horkou rukou mi přijdou poněkud ustřelené, ale prosím, od toho je to diskuse. Mně osobně vadí jedno jedinné a to jsem už shora napsal. Zbytečná, skutečně zbytečná vulgarita. Zde se vždy diskutovalo až peří lítalo, ale ve vší počestnosti. Je nutno to měnit ? Skutečně sem chodí i maloletí příznivci Olympicu. Nepochybuji, že řada z nich již dobře ví, o čem je řeč, ale to neznamená, že k tomu budu mlčet. Já už prostě takový v tomto smyslu jsem. Expresívní výraz, je-li na místě, v hovoru, jako např. katalyzátor, za určitých okolností, tak dejme tomu. Tady mi to přišlo jako naprosto zbytečná S. exhibice. Zbytečná. Howgh. Milan

    Zpět

    Prosinec 2018
    PoÚtStČtSoNe
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31
    Brno - Vánoční koncert
    P. Janda - ples
    Praha - V.I.P. (uzavřená akce)
    Londýn (UK)

    Zobrazit všechny koncerty

    Galerie

    « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

    Přejít do galerie

    Ke stažení

    • Audio
    • Pozadí
    • Ostatní
    • Pro pořadatele

    Video

    Management Olympic 

    Dagmara Durecová
    dagmara@bestia.cz
    Telefon: 220 806 802
    Mobil: 602 320 109
    Skype: daggie23
    ICQ: 190043931
    Generální partner
    Hlavní partner
    Podporujeme

    Vytvořilo
    intencio s.r.o.

    • Olympic v Londýně
      07.12.2018
      Olympic vystoupí 26. ledna 2019 v Londýně v klubu 229 Venue - vstupenky můžete zakoupit zde.
    • DVD Olympic 55
      26.11.2018
      Zbrusu nové DVD Olympic 55 si již nyní můžete předobjednat v našem e-shopu.
    • LP Trilobit v e-shopu
      13.11.2018
      Album Trilobit převedené na LP můžete již nyní objednávat v našem e-shopu.
    • CD Trilobit v e-shopu
      07.09.2018
      Nové album Olympiku s názvem Trilobit si již nyní můžete předobjednat v našem e-shopu do 14.září za zvýhodněnou cenu 289,- Kč, poté bude v prodeji za klasických 329,- Kč.
    • Hitparáda Česká dvanáctka
      28.08.2018
      Na Českém rozhlasu Dvojka byla do Hitparády Česká dvanáctka zařazena nová píseň skupiny Olympic z připravovaného alba Trilobit s názvem Jsi moje. Hlasovat pro postup v hitparádě, můžete zde. Pokud jste píseň neslyšeli, můžete si ji poslechnout v…